خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 14:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی بیان کرد:

پیگیری برای تسریع روند ایجاد دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان لرستان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، روند پیگیری برای تاسیس و راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان لرستان را تشریح کرد و از این اقدام به عنوان حرکتی در جهت ایجاد انقلابی در حوزه اقتصادی این منطقه یاد کرد.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از ایجاد دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این منطقه به عنوان حرکتی در جهت ایجاد تحولی بزرگ در حوزه اقتصادی استان لرستان یاد کرد و گفت: یکی دیگر از اقدامات ارزشمندی که در این منطقه انجام شده است تلاش برای تاسیس و راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان لرستان بود.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تاکنون هم رایزنی‌های لازم انجام شده و نشست‌هایی در این رابطه با مسئولان مربوطه برگزار شد و در نهایت با عنایت وزیر امور خارجه دستور لازم صادر شده و با تحقق این مهم موافقت شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون محل مورد نیاز برای استقرار تجهیزات و نیروهای فعال در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این منطقه تعیین شده است و امیدواریم هر چه سریعتر در آنجا مستقر شوند.



عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بی‌تردید ایجاد دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان لرستان می‌تواند منشاء ارائه خدمات مطلوب در کل استان باشد ضمن‌اینکه زمینه صادرات تمام محصولات کشاورزی این منطقه به اقصی نقاط دنیا را فراهم خواهد شد، همچنین سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در این استان استقبال کرده و باعث جذب گردشگران متعددی نیز خواهد شد و در کل از نظر اقتصادی یک انقلابی در این منطقه ایجاد خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374905
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار